Videolu eğitim siteleri seyret öğren

Eğitim siteleri alanında uzman eğitmenlerin ders verdiği bazıları ücretli bazıları ücretsiz teknoloji meraklılarına yararlı sitelerdir.

Yemek hazırlama sitesinden tutun aklınza gelebilecek tüm konularda eğitim veren bu siteler her şeyi öğrenmek için yararlı bir paylaşımlar sunuyor. Online video eğitim sitelerinden bir taneside seyretoğren.com sitede windows'tan flash eğitimine kadar bilgisayar hakkında ne kadar öğrenmeniz gereken ne varsa sitede sunulmakta. Herhangi bir üyeliğe gerek olmadan siteye giriyorsunuz istediğiniz videoyu seyrediyorsunuz.



Bu ve buna benzer siteler teknolojiden uzak kalmak istemeyenler için birebir eğitim vermekte ücretsiz sunulan sitelerde verien eğitimler ile rahatlıkla internette istediğiniz işleri yapmak mümkün.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.